fbpx

CRM / ÉRTÉKESÍTÉS – A HAGYOMÁNYOS CRM-EN TÚL

  • Partnertörzs és partnerekhez kapcsolódó adatok
  • Teljeskörű partnertörzs
  • Partnertörzsben lehetséges és tényleges ügyfelek kezelése
  • Partnertörzsben cégek és magánszemélyek kezelése
  • Partnertörzsben való gyorskeresés
  • Partner kapcsolattartók – külön, gyorsan kereshető kapcsolattartó törzs
  • Partner kapcsolattartók besorolása (támogató, ellenző, befolyásoló, fő döntéshozó)
  • Partner szervezet – akár több, egymással kapcsolatban álló cég kezelése
  • Partnerhez rendelhető termékek
  • Vevők, partnerek minősítése
  • Ajánlati és szerződés sablonok / konkrét ajánlatok és szerződések kezelése
  • Ajánlat sablonok egy helyen történő nyilvántartása – annak biztosítása, hogy a mindig aktuális sablon kerüljön felhasználásra
  • Szerződés sablonok egy helyen történő nyilvántartása – annak biztosítása, hogy a mindig aktuális sablon kerüljön felhasználásra
  • Partner konkrét (készítés alatt álló, kiküldött, elfogadott / elutasított) ajánlatok nyilvántartása
  • Partner konkrét (készítés alatt álló, kiküldött, elfogadott / elutasított) szerződések nyilvántartása
  • Marketing és értékesítési célok kezelése – folyamatonként, ügyfelenként stb.
  • Marketing és értékesítési tervek (pénzben kifejezett tervek) kezelése és teljesülésük követése
  • Értékesítési folyamat – több változat és teljesen rugalmas változtatás
  • Értékesítési folyamat több változatának kezelése (ügyféltől, terméktől, földrajzi helytől stb.) függően
  • Értékesítési folyamat teljes mértékben felhasználó által módosítható, bármikor rugalmasan változtatható – egyszerű folyamatábra-módosítással (“paraméterezés”, “programozás” nélkül)
  • Figyelmeztetések lejáró feladatokra / jóváhagyási és ellenőrzési lépések
  • Lejáró feladatokra az érdekeltek / felettesek figyelmeztetése illetve a felelős(ök) figyelmeztetése
  • Korlátlan számú ellenőrzési, jóváhagyási lépés iktatható be
  • Értékesítési kezdeményezések (“lead”-ek) kezelése
  • Értékesítési kezdeményezések dinamikus kezelése, csoportosítása, adott csoportba tartozó dokumentumok, várható és tényleges bevételi számok, erőforrások, feladatok stb. együttes kezelése
  • Értékesítési kezdeményezések kiosztása (szerepkörre vagy adott személyre)
  • Lejáró szerződések figyelése és figyelmeztetés lejáró szerződésekről – ezekből új értékesítési kezdeményezés generálásának lehetősége
  • Értékesítési lehetőségek (“opportunity”-k) kezelése
  • Értékesítési lehetőségek dinamikus kezelése, csoportosítása, adott csoportba tartozó dokumentumok, várható és tényleges bevételi számok, erőforrások, feladatok stb. együttes kezelése
  • Értékesítési lehetőségek kiosztása (szerepkörre vagy adott személyre)
  • Értékesítési hálózat / MLM hálózat kezelése
  • Értékesítési hálózat teljeskörű kezelése, kiszolgálása
  • Többszintű értékesítési hálózat teljeskörű kezelése, kiszolgálása (MLM)
  • Adatok intelligens megosztása értékesítési hálózat szintjei, tagjai között
  • Értékesítési hálózaton belüli megállapodások (szerződések) nyilvántartása
  • Kampányok kezelése: kampányokhoz kapcsolódó erőforrások, feladatok, dokumentumok, események tervezése / kezelése, elemzése
  • Értékesítés kapcsolódása a cég további részeihez illetve az ügyfélhez
  • Teljes értékesítési folyamat kapcsolódása / illeszkedése az operációhoz illetve szolgáltatás-nyújtáshoz
  • Értékesítési folyamat egyes lépéseinek / szerződéskötés lépéseinek, dokumentumainak megosztása lehetséges ügyfelekkel / ügyfelekkel az interneten
  • Elkészült számlák, illetve befolyt pénz követhetővé tétele az értékesítők számára is
  • Értékesítők biztonságos, titkosított csatornán való távoli (bárhonnan, bármikor működő) teljeskörű hozzáférésének támogatása (internet kapcsolat szükséges)
  • Elemzések
  • Szűk keresztmetszetek értékesítési folyamatokban
  • Értékesítési lehetőségek / kezdeményezések
  • Sales pipeline (sales kezdeményezések és lehetőségek egy tölcsér-grafikonon való megjelenítése)
  • Késő értékesítési feladatok (értékesítőnként, folyamatonként stb.)

CRM

ÉRTÉKESÍTÉS – A HAGYOMÁNYOS CRM-EN TÚL

A hagyományos funkciók közül néhány példa: értékesítési tervezés, kampánytervezés és végrehajtás, ügyfélkapcsolat-kezelés és ügyfélszolgálat. Mindezek mellett teljes ügyféleseménytörténet, kapcsolattartók, és körlevelek is elérhetők. Ezek a szolgáltatások bárhonnan, bármikor, és tetszőleges számú partnerre, nyelven, földrajzi régióban/helyen és termékre alkalmazhatók.

Az 10XONE további alapszolgáltatásai is elérhetők, így például az értékesítési folyamat megtervezésekor és követésénél rendkívüli rugalmasságot nyújtva, akár pénzügyi, akár folyamati szempontból. Ugyanez igaz a marketingkampányokra is, ahol mutatószámokat és megtérülést határozhatunk meg, együttműködve a cég többi részével. A kampányok és az értékesítési tevékenység bármely részével együttműködhet.

Nincs éles határ az értékesítés, az ügyfélszolgálat, a szerződéskezelés, a jogi terület vagy a szolgáltatás/gyártás között. Ezek a területek természetesen együttműködhetnek, és a megszokott rutint néhány kattintással rugalmasan változtathatjuk meg, megalapozott adatok és kellő átgondolás alapján.