Partnerek, ügyfelek adatai
- Partnertörzs és partnerekhez kapcsolódó adatok
- Teljeskörű partnertörzs
- Partnertörzsben lehetséges és tényleges ügyfelek kezelése
- Partnertörzsben cégek és magánszemélyek kezelése
- Partnertörzsben való gyorskeresés
- Partner kapcsolattartók – külön, gyorsan kereshető kapcsolattartó törzs
- Partner kapcsolattartók besorolása (támogató, ellenző, befolyásoló, fő döntéshozó)
- Partner szervezet – akár több, egymással kapcsolatban álló cég kezelése
- Partnerhez rendelhető termékek
- Vevők, partnerek minősítése
Ajánlatok, szerződések
- Ajánlati és szerződés sablonok / konkrét ajánlatok és szerződések kezelése
- Ajánlat sablonok egy helyen történő nyilvántartása – annak biztosítása, hogy a mindig aktuális sablon kerüljön felhasználásra
- Szerződés sablonok egy helyen történő nyilvántartása – annak biztosítása, hogy a mindig aktuális sablon kerüljön felhasználásra
- Partner konkrét (készítés alatt álló, kiküldött, elfogadott / elutasított) ajánlatok nyilvántartása
- Partner konkrét (készítés alatt álló, kiküldött, elfogadott / elutasított) szerződések nyilvántartása
Tervezés, célok kijelölése és követése
- Marketing és értékesítési célok kezelése – folyamatonként, ügyfelenként stb.
- Marketing és értékesítési tervek (pénzben kifejezett tervek) kezelése és teljesülésük követése
- Értékesítési folyamat – több változat és teljesen rugalmas változtatás
Teljes értékesítési folyamat kezelés
- Értékesítési folyamat több változatának kezelése (ügyféltől, terméktől, földrajzi helytől stb.) függően
- Értékesítési folyamat teljes mértékben felhasználó által módosítható, bármikor rugalmasan változtatható – egyszerű folyamatábra-módosítással (“paraméterezés”, “programozás” nélkül)
- Figyelmeztetések lejáró feladatokra / jóváhagyási és ellenőrzési lépések
- Lejáró feladatokra az érdekeltek / felettesek figyelmeztetése illetve a felelős(ök) figyelmeztetése
- Korlátlan számú ellenőrzési, jóváhagyási lépés iktatható be
- Értékesítési kezdeményezések (“lead”-ek) kezelése
- Értékesítési kezdeményezések dinamikus kezelése, csoportosítása, adott csoportba tartozó dokumentumok, várható és tényleges bevételi számok, erőforrások, feladatok stb. együttes kezelése
- Értékesítési kezdeményezések kiosztása (szerepkörre vagy adott személyre)
- Lejáró szerződések figyelése és figyelmeztetés lejáró szerződésekről – ezekből új értékesítési kezdeményezés generálásának lehetősége
- Értékesítési lehetőségek (“opportunity”-k) kezelése
- Értékesítési lehetőségek dinamikus kezelése, csoportosítása, adott csoportba tartozó dokumentumok, várható és tényleges bevételi számok, erőforrások, feladatok stb. együttes kezelése
- Értékesítési lehetőségek kiosztása (szerepkörre vagy adott személyre)
Értékesítési hálózatok, többszíntű (MLM) hálózatok
- Értékesítési hálózat / MLM hálózat kezelése
- Értékesítési hálózat teljeskörű kezelése, kiszolgálása
- Többszintű értékesítési hálózat teljeskörű kezelése, kiszolgálása (MLM)
- Adatok intelligens megosztása értékesítési hálózat szintjei, tagjai között
- Értékesítési hálózaton belüli megállapodások (szerződések) nyilvántartása
Kampányok
- Kampányok kezelése: kampányokhoz kapcsolódó erőforrások, feladatok, dokumentumok, események tervezése / kezelése, elemzése
- Értékesítés kapcsolódása a cég további részeihez illetve az ügyfélhez
Értékesítéshez kapcsolódó összes terület kezelése
- Teljes értékesítési folyamat kapcsolódása / illeszkedése az operációhoz illetve szolgáltatás-nyújtáshoz
- Értékesítési folyamat egyes lépéseinek / szerződéskötés lépéseinek, dokumentumainak megosztása lehetséges ügyfelekkel / ügyfelekkel az interneten
- Elkészült számlák, illetve befolyt pénz követhetővé tétele az értékesítők számára is
Egyéb fontos jellemzők
- Értékesítők biztonságos, titkosított csatornán való távoli (bárhonnan, bármikor működő) teljeskörű hozzáférésének támogatása (internet kapcsolat szükséges)
- Elemzések
- Szűk keresztmetszetek értékesítési folyamatokban
- Értékesítési lehetőségek / kezdeményezések
- Sales pipeline (sales kezdeményezések és lehetőségek egy tölcsér-grafikonon való megjelenítése)
- Késő értékesítési feladatok (értékesítőnként, folyamatonként stb.)
CRM
ÉRTÉKESÍTÉS – A HAGYOMÁNYOS CRM-EN TÚL
A hagyományos funkciók közül néhány példa: értékesítési tervezés, kampánytervezés és végrehajtás, ügyfélkapcsolat-kezelés és ügyfélszolgálat. Mindezek mellett teljes ügyféleseménytörténet, kapcsolattartók, és körlevelek is elérhetők. Ezek a szolgáltatások bárhonnan, bármikor, és tetszőleges számú partnerre, nyelven, földrajzi régióban/helyen és termékre alkalmazhatók.
Az 10XONE további alapszolgáltatásai is elérhetők, így például az értékesítési folyamat megtervezésekor és követésénél rendkívüli rugalmasságot nyújtva, akár pénzügyi, akár folyamati szempontból. Ugyanez igaz a marketingkampányokra is, ahol mutatószámokat és megtérülést határozhatunk meg, együttműködve a cég többi részével. A kampányok és az értékesítési tevékenység bármely részével együttműködhet.
Nincs éles határ az értékesítés, az ügyfélszolgálat, a szerződéskezelés, a jogi terület vagy a szolgáltatás/gyártás között. Ezek a területek természetesen együttműködhetnek, és a megszokott rutint néhány kattintással rugalmasan változtathatjuk meg, megalapozott adatok és kellő átgondolás alapján.