fbpx

CRM / ÜGYFÉLKAPCSOLAT- ÉS BEJELENTÉS KEZELÉS, SZOLGÁLTATÁSI SZINTEK (SLA) KEZELÉSEL

  • Partnertörzs és partnerekhez kapcsolódó adatok
  • Teljeskörű partnertörzs
  • Partnertörzsben lehetséges és tényleges ügyfelek kezelése
  • Partnertörzsben cégek és magánszemélyek kezelése
  • Partnertörzsben való gyorskeresés
  • Partner kapcsolattartók – külön, gyorsan kereshető kapcsolattartó törzs
  • Partner kapcsolattartók besorolása (támogató, ellenző, befolyásoló, fő döntéshozó)
  • Partner szervezet – akár több, egymással kapcsolatban álló cég kezelése
  • Partnerhez rendelhető termékek
  • Vevők, partnerek minősítése
  • Bejelentések rögzítése: szolgáltatással, prioritással, ügyféllel
  • Bejelentések – amennyiben van – szolgáltatási szint megállapodásba sorolása (automatikus keresés)
  • Bejelentések ütemezése: kezdési és vég határidők
  • Bejelentések továbbítása az arra kijelölt személynek vagy szerepkörnek (amennyiben nem konkrét személyhez történik a bejelentés / ügy továbbítása)
  • Ügyfél folyamatos tájékoztatása
  • Az adott bejelentéshez kapcsolódó ügyfél folyamatos, automatikus tájékoztatása e-mailen a megoldás állapotáról, haladásáról, várható megoldási idejéről
  • Bejelentéshez / ügyhöz kapcsolódó folyamatok kezelése, követése
  • A bejelentések tetszőleges számú új folyamatot indíthatnak, melyek mind automatikusan frissítik a bejelentés / ügy állapotát
  • Ügy prioritásonként, típusonként eltérő folyamatok, határidők, átfutási idők, szolgáltatási szintek alkalmazásának lehetősége
  • A beállított folyamatok gyors, felhasználó általi átrajzolása
  • Gyors, egyszerű átütemezés, priorizálás lehetősége, egyetlen, jól áttekinthető, felhasználó által is pillanatok alatt testreszabható képernyőn
  • Egy adott értékesítőnél vagy ügyfélszolgálatosnál található ügyek, lehetőségek átadása egyetlen kattintással más kollégáknak
  • Feladatok szolgáltatási szint megállapodásnak megfelelő megkezdési és befejezési határidejének megállapítása
  • Feladatok szolgáltatási szint megállapodásnak megfelelő mérése
  • Szolgáltatási szint megállapodásban meghatározott szolgáltatási szint jelentések előállítása a feladatok időbeni végrehajtásáról
  • Szolgáltatás díjának (belső illetve ügyfél felé érvényesítendő) számítása, nyilvántartása, elszámolása
  • Amennyiben díjazás ellenében történik az ügyfélszolgálat / ügykezelés, úgy a szolgáltatás díjának nyilvántartása, az adott ügyhöz rendelése és nyilvántartása az adott ügyön, illetve ügyfélen is, összesítve
  • Szűk keresztmetszetek azonosítása
  • Egységes, a teljes cégre kiterjedő, a feladatok, erőforrások, folyamatok és projektek hatékonyságát mérő, a szűk keresztmetszeteket azonosító megoldás

CRM

ÜGYFÉLKAPCSOLAT- ÉS BEJELENTÉS KEZELÉS, SZOLGÁLTATÁSI SZINTEK (SLA) KEZELÉSEL

Megoldásunkban nem csupán az értékesítési tevékenységek CRM-je található meg, hanem az ügyfélkapcsolat-kezelés és ügyfélszolgálat egész folyamata is. Emellett teljes körű bejelentéskezelés és a bejelentések nyomon követése is biztosított, amelynek során szabadon meghatározhatóak és változtathatóak a bejelentésekhez kapcsolódó folyamatok folyamatábrák segítségével.

A rendszerben elérhető a teljes ügyfél-eseménytörténet, a kapcsolattartók kezelése, valamint a körlevelek funkciója. Ezek bárhonnan, bármikor elérhetőek, és tetszőleges számú partnerre, nyelven, földrajzi régióban vagy termékre alkalmazhatóak.

Emellett a gyakran használt szolgáltatási szint-szerződések (Service Level Agreement) is teljes körűen értelmezettek és használhatóak. A rendszer lehetőséget biztosít az egyes ügyfelek számára vállalt bejelentési, kezelési, kiszállási idők automatikus mérésére és jelentésére.