Hagyományos e-mail funkciók
- Leggyakrabban használt e-mail szerverekhez kapcsolódás (Gmail, Yahoo, Microsoft Exchange)
- E-mailek írása, csatolmányokkal együtt (csatolható dokumentum a rendszerből is)
- E-mailek fogadása, olvasása (e-mail kliens)
- E-mail könyvtárak kezelése
Fejlett, új és jobb e-mail funkciók
- E-mail figyelmeztetések: kimenő levelek küldése feladatokból, eseményekből, automatikusan (lejáró feladatok, feladatok állapotának változása, feladatok és események módosítása)
- Bejövő e-mailekből egyetlen kattintással feladat, esemény vagy folyamat indítása
- Bejövő e-mailek csatolmányainak egyetlen kattintással való beemelése a rendszerbe a dokumentumtárba, verziókezelten, csapatmunkára készen
- Bejövő e-mailek folyamatokat indíthatnak illetve eseményeket hozhatnak létre, automatikusan is
- Rendszerben kezelt dokumentumok küldése e-mailben, közvetlenül
E-mailek – chat (csevegés) integráció
- Csevegő üzenetek beküldése e-mailen (adott témához hozzászólás)
- Csevegő üzenetek kiküldése e-mailen, ha a csevegés valamely címzettje nincs bejelentkezve
- Automatikus üzenet továbbítás az összes érintett félnek, a címzettek külön meghatározása nélkül
EGYBEN SOKKAL JOBB
Az e-mailek kezelése nagyon rugalmasan és mégis rendezetten történik, összhangban a cég többi tevékenységével. A csatolt dokumentumok automatikusan egy helyre kerülnek mentésre, és változataikat könnyen kezelhetjük. Az e-mailen keresztül küldött dokumentumok csoportos szerkesztése is lehetséges, így nem keletkezik többféle változat belőlük.
Az e-maileken keresztül feladatokat oszthatunk ki és folyamatokat indíthatunk, így könnyen kezelhetjük a munkafolyamatokat. A több cég közötti e-mail kommunikáció is szabadon lehetséges.
Az e-mail szerves része a cég működésének, és integráltan kezelhető minden más tevékenységgel. Ezáltal sok felesleges munkát takarítunk meg, és mindig könnyen elérhetőek azok az információk, amelyekre szükségünk van.