Szerződések – vevői alap-paraméterek
- Vevői Szerződés alap paraméterek
- Vevői Szerződés alap paraméterek (érvényesség, partner, árfolyam – ha van, fordulóhónap / nap)
Szerződések – szállítói alap-paraméterek
- Szállítói Szerződés alap paraméterek
- Szállítói Szerződés alap paraméterek (érvényesség, partner, árfolyam – ha van, fordulóhónap / nap)
Szerződések – díjak, árak, tételek
- Pénzügyi szerződések: díjak, árak nyilvántartása (szolgáltatásokhoz)
- Vevői Szerződés árazási paraméterek: díjak és jogcímek, valamint számítási szabályok
- Szállítói Szerződés árazási paraméterek: díjak és jogcímek, valamint számítási szabályok
Szerződések – belső szerződések
- Belső szerződések kezelése (pl. belső díjszámításhoz pl. önköltségszámításhoz)
Szerződések – díjszámítás
- Fix – adott cikkre, projektre, erőforrásra – meghatározott díjak
- Sávosan változó díjak kezelése
- Sávosan kumuláltan változó díjak kezelése
Szolgáltatási szint megállapodások
- Szolgáltatások meghatározása (szolgáltatás-katalógus)
- Szolgáltatási szintek meghatározása ügyfelenként, szolgáltatásonként, szolgáltatás prioritásonként
- Folyamatos rendelkezésre állást nyújtó szolgáltatások szolgáltatási szint kezelése (pl. szerver-üzemeltetés, infrastruktúra üzemeltetés)
- Eseti / bejelentés alapú szolgáltatások szolgáltatási szintjének mérése, kezelése (pl. hibakezelés, igénykezelés)
Szerződések – kapcsolódó dokumentumok
- Szerződés dokumentumok
- Szerződéshez kapcsolódó, digitális formában rendelkezésre álló dokumentumok teljeskörű kezelése
Szerződések – cikkekhez kapcsolódó árlisták
- Árlista típusok (pl. nagykereskedelmi, kiskereskedelmi, viszonteladói, bolti)
- Árlisták kezelése adott ügyfélhez kapcsolódóan vagy általánosan
- Cikkek árlistákhoz rendelése
SZERZŐDÉSEK
PÉNZÜGYI SZERZŐDÉSEK, SZOLGÁLTATÁSI SZINTEK (SLA) ÉS ÁRLISTÁK
Pénzügyi és operatív szerződéseinek kezelésére a rendszer teljes körű funkcionalitást nyújt. A pénzügyi szerződések rugalmasan lehetnek teljesen specifikusak vagy általánosak, lineárisak vagy sávosak, és vonatkozhatnak egy vagy több értékesítési eseményre, mint például számlákra vagy rendelésekre. Ezek a szerződések különböző források mennyiségei alapján pénzügyi tételeket számíthatnak, legyen szó tervről előkalkulációhoz, tényekről utókalkulációhoz, vagy az ügyfelekkel vagy szállítókkal való elszámolásokhoz.
Az operatív szerződések lehetővé teszik a szolgáltatási szint megállapodások meghatározását és nyomon követését is. Ez a funkcionalitás lehetővé teszi mind az egyszeri, mind a folyamatos szolgáltatások, például a bejelentések vagy a szerverek üzemeltetése esetén, az elérhetőség mérését és a szolgáltatási szint megfelelőségének követését.