fbpx

SZERZŐDÉSEK, ÁRLISTÁK, SLA-K

  • Vevői Szerződés alap paraméterek
  • Vevői Szerződés alap paraméterek (érvényesség, partner, árfolyam – ha van, fordulóhónap / nap)
  • Szállítói Szerződés alap paraméterek
  • Szállítói Szerződés alap paraméterek (érvényesség, partner, árfolyam – ha van, fordulóhónap / nap)
  • Pénzügyi szerződések: díjak, árak nyilvántartása (szolgáltatásokhoz)
  • Vevői Szerződés árazási paraméterek: díjak és jogcímek, valamint számítási szabályok
  • Szállítói Szerződés árazási paraméterek: díjak és jogcímek, valamint számítási szabályok
  • Belső szerződések kezelése (pl. belső díjszámításhoz pl. önköltségszámításhoz)
  • Fix – adott cikkre, projektre, erőforrásra – meghatározott díjak
  • Sávosan változó díjak kezelése
  • Sávosan kumuláltan változó díjak kezelése
  • Szolgáltatások meghatározása (szolgáltatás-katalógus)
  • Szolgáltatási szintek meghatározása ügyfelenként, szolgáltatásonként, szolgáltatás prioritásonként
  • Folyamatos rendelkezésre állást nyújtó szolgáltatások szolgáltatási szint kezelése (pl. szerver-üzemeltetés, infrastruktúra üzemeltetés)
  • Eseti / bejelentés alapú szolgáltatások szolgáltatási szintjének mérése, kezelése (pl. hibakezelés, igénykezelés)
  • Szerződés dokumentumok
  • Szerződéshez kapcsolódó, digitális formában rendelkezésre álló dokumentumok teljeskörű kezelése
  • Árlista típusok (pl. nagykereskedelmi, kiskereskedelmi, viszonteladói, bolti)
  • Árlisták kezelése adott ügyfélhez kapcsolódóan vagy általánosan
  • Cikkek árlistákhoz rendelése

SZERZŐDÉSEK

PÉNZÜGYI SZERZŐDÉSEK, SZOLGÁLTATÁSI SZINTEK (SLA) ÉS ÁRLISTÁK

Pénzügyi és operatív szerződéseinek kezelésére a rendszer teljes körű funkcionalitást nyújt. A pénzügyi szerződések rugalmasan lehetnek teljesen specifikusak vagy általánosak, lineárisak vagy sávosak, és vonatkozhatnak egy vagy több értékesítési eseményre, mint például számlákra vagy rendelésekre. Ezek a szerződések különböző források mennyiségei alapján pénzügyi tételeket számíthatnak, legyen szó tervről előkalkulációhoz, tényekről utókalkulációhoz, vagy az ügyfelekkel vagy szállítókkal való elszámolásokhoz.

Az operatív szerződések lehetővé teszik a szolgáltatási szint megállapodások meghatározását és nyomon követését is. Ez a funkcionalitás lehetővé teszi mind az egyszeri, mind a folyamatos szolgáltatások, például a bejelentések vagy a szerverek üzemeltetése esetén, az elérhetőség mérését és a szolgáltatási szint megfelelőségének követését.