fbpx

CRM – DM, eDM

  • Partnertörzs és partnerekhez kapcsolódó adatok
  • Teljeskörű partnertörzs
  • Partnertörzsben lehetséges és tényleges ügyfelek kezelése
  • Partnertörzsben cégek és magánszemélyek kezelése
  • Partnertörzsben való gyorskeresés
  • Partner kapcsolattartók – külön, gyorsan kereshető kapcsolattartó törzs
  • Partner kapcsolattartók besorolása (támogató, ellenző, befolyásoló, fő döntéshozó)
  • Partner szervezet – akár több, egymással kapcsolatban álló cég kezelése
  • Partnerhez rendelhető termékek
  • Vevők, partnerek minősítése
  • Értékesítési hálózat / MLM hálózat kezelése
  • Értékesítési hálózat teljeskörű kezelése, kiszolgálása
  • Többszintű értékesítési hálózat teljeskörű kezelése, kiszolgálása (MLM)
  • Adatok intelligens megosztása értékesítési hálózat szintjei, tagjai között
  • Értékesítési hálózaton belüli megállapodások (szerződések) nyilvántartása
  • Kampányok kezelése: kampányokhoz kapcsolódó erőforrások, feladatok, dokumentumok, események tervezése / kezelése, elemzése
  • Értékesítés kapcsolódása a cég további részeihez illetve az ügyfélhez
  • E-mail sablonok létrehozása, beépített mezők és egyedi mezők beszúrásával
  • E-mailek küldése
  • Küldés állapotának figyelése
  • Sikeres e-mailekből értékesítési vagy bármely más egyéb folyamatok indítása
  • Értékesítési folyamat több változatának kezelése (ügyféltől, terméktől, földrajzi helytől stb.) függően
  • Értékesítési folyamat teljes mértékben felhasználó által módosítható, bármikor rugalmasan változtatható – egyszerű folyamatábra-módosítással (“paraméterezés”, “programozás” nélkül)
  • Figyelmeztetések lejáró feladatokra / jóváhagyási és ellenőrzési lépések
  • Lejáró feladatokra az érdekeltek / felettesek figyelmeztetése illetve a felelős(ök) figyelmeztetése
  • Korlátlan számú ellenőrzési, jóváhagyási lépés iktatható be
  • Értékesítési kezdeményezések (“lead”-ek) kezelése
  • Értékesítési kezdeményezések dinamikus kezelése, csoportosítása, adott csoportba tartozó dokumentumok, várható és tényleges bevételi számok, erőforrások, feladatok stb. együttes kezelése
  • Értékesítési kezdeményezések kiosztása (szerepkörre vagy adott személyre)
  • Értékesítési lehetőségek (“opportunity”-k) kezelése
  • Értékesítési lehetőségek dinamikus kezelése, csoportosítása, adott csoportba tartozó dokumentumok, várható és tényleges bevételi számok, erőforrások, feladatok stb. együttes kezelése
  • Értékesítési lehetőségek kiosztása (szerepkörre vagy adott személyre)

CRM – DM, eDM

ÉRTÉKESÍTÉS – A HAGYOMÁNYOS CRM-EN TÚL

A hagyományos email küldési funkciók integráltan működnek a 10xONE többi részével, így egyetlen kattintással folyamatok indíthatóak a kiküldött és megnyitott emailekből. Ez nemcsak az értékesítési folyamatokat, hanem bármilyen más folyamatot is magában foglal.

Azáltal, hogy az összes többi alapszolgáltatást is megkapja, a 10XONE rendkívül rugalmas megoldást kínál az értékesítési folyamat tervezéséhez és nyomon követéséhez, akár pénzügyi, akár folyamatszempontból. Ugyanez vonatkozik a marketing kampányokra is, ahol mutatószámokat és megtérülést határozhat meg, mindezt a cég többi részével összhangban.

Az értékesítés, az ügyfélszolgálat, a szerződéskezelés, a jogi terület és a szolgáltatás vagy gyártás között nincs többé éles határvonal. Ezek a területek természetesen együttműködnek, és rugalmasan változtathat a megszokott rutinon néhány kattintással, természetesen megalapozott adatok alapján és kellő átgondolást követően.