fbpx

CRM – ÉRTÉKESÍTÉSI JUTALÉKOK ÉS BÓNUSZOK KEZELÉSE

  • Jutalék-típusok: százalékos vagy rögzített díj
  • Jutalék-csoportok (a különböző csoportok különféle jutalékokat kapnak)
  • Jutalék-szerződések érvényességi idővel
  • Egy szervezet számára – belső
  • Több szervezet – külső pl. Független értékesítési ügynökök számára
  • Több szervezet – több hierarchia (például egyszintű és bináris)
  • Kezelje ugyanazon eladó több fiókját, szerződéses értékesítési ügynökeit (pl. Főszámla, folyószámla) – és kezelje a számlák közötti tranzakciókat
  • A számított díjak (%) felosztása a különféle számlák között (pl. A díj X% -a az “X” számlára, a feee y% -a az “Y” számlára)
  • Fizetés bizonyos% -ának felfüggesztése / visszatartása az egyéni feltételek alapján
  • Egyszerű (szimpla)% vagy rögzített díj
  • Lépcsős%-os vagy rögzített díj
  • Többszintű: személyes üzleti pontok (PBP), csoportos üzleti pontok (GBP), személyes üzleti volumen, csoportos üzleti volumen stb.
  • Többszintű: személyes üzleti volumen (BV), csoportos üzleti volumen (GBV)
  • A türelmi időszak kezelése (például az értékesítési ügynök vagy a tag megtartja a bizottsági szintet vagy pozíciót egy meghatározott héten keresztül, függetlenül a teljesítménytől)
  • Többszintű: pozíciók
  • Többszintű: osztályok (árképzési csoportok)
  • Többszintű: osztályok (árképzési csoportok) (tartson egy adott időszakra, vagy számítson újra minden időszakot)
  • Bináris fa kezelés
  • Harmadik fák kezelése
  • Kezeljen több, különálló fát a bónuszokért
  • Kezeljen több, különálló fát a pozíciókhoz

CRM

JUTALÉKOK, BÓNUSZOK

Az értékesítési díjak és bónuszok számításának széleskörű megoldása több funkcionalitással rendelkezik, lehetővé téve vállalkozása számára, hogy kiszámítsa az értékesítési díjakat és bónuszokat saját értékesítési csapatának, valamint a külső gyártók független értékesítési ügynökeinek.

Megoldásunk nem csupán az értékesítési tevékenységeket tartalmazza a CRM-ben, hanem az ügyfélkapcsolat-kezelést és ügyfélszolgálatot is. Emellett a teljes bejelentés kezelése és a bejelentések nyomon követése, valamint a bejelentésekhez kapcsolódó folyamatok szabadon meghatározhatóak és változtathatóak – akár folyamatábrával vagy folyamatábra-rajzolóval.

A rendszerben elérhető a teljes ügyfél-eseménytörténet, a kapcsolattartók kezelése, valamint a körlevelek funkciója, mindezt bárhonnan, bármikor, tetszőleges számú partnerre, nyelven, földrajzi régióban és termékre alkalmazva.